info@fandora.cz        +420 730 731 585 (po–pá 7:30–15:30)        Doprava a platba        Kontakty

Reklamace

Jak správně postupovat při reklamaci:

  • Stáhněte si reklamační formulář, který vyplňte a zašlete na adresu info@fandora.cz

  • Pokud jste po rozbalení zjistili, že zboží je poškozené dopravou, pokračujte v reklamaci u dopravce viz níže - poškozená zásilka.

  • Vyčkejte na kontakt od našeho pracovníka reklamací, který Vám po přijetí vyplněného Reklamačního formuláře sdělí další postup řešení reklamace. Kontaktováni budete zpravidla do 48 hodin od odeslání Reklamačního formuláře (v pracovní dny).

  • Zboží neodesílejte bez vyzvání našeho reklamačního pracovníka. Většinu závad je možné řešit tak, že reklamované zboží není nutné zasílat zpět - naši pracovníci po přijetí reklamace navrhnou nejvhodnější postup.

  • Reklamované zboží nezasílejte na dobírku, nebude převzato

  • V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace

  • V případě neoprávněné reklamace má prodávající nárok na náhradu svých nákladů dle Ceníku služeb

 

​Byla Vám doručena poškozená zásilka?

Jak nejlépe postupovat:

Balíky České pošty:

Vykazuje-li balík při dodání přepravcem zjevné mechanické poškození, zásilku nepřebírejte.
Zjistíte-li poškození zásilky po jejím rozbalení, je nutné nejpozději do dvou pracovních dnů podat reklamaci na kterékoliv poště. Postup reklamace je ZDE.

Balíky PPL:

v případě dodání poškozené zásilky PPL je nutné vyplnit reklamační formulář pro poškozené zásilky ZDE.

Balíky DPD:

v případě dodání poškozené zásilky DPD je nutné vyplnit reklamační formulář pro poškozené zásilky ZDE.

Balíky WE|DO Uloženka:

Pokud při přebírání zásilky zjistíte, že je zjevně poškozena, zásilku nepřebírejte a okamžitě uvědomte obsluhu pobočky. Obsluha WE|DO Uloženka s Vámi na místě sepíše protokol "Zápis o škodě" a zahájí s námi jednání o nápravě. Z naší strany budete o průběhu reklamace dále informováni.

Nebyl-li při přebírání zásilky obal zjevně poškozen a poškození zásilky zjistíte až po jejím rozbalení, neprodleně nás kontaktujte.

Kontakty

E-mail: info@mercatotrade.cz

Tel.: +420 730 731 585

POZOR, společnost Mercato Trade, s.r.o. nehradí škody způsobené dopravcem, u kterých nebyl dodržen výše uvedený postup!


Doprava zdarma

Platí pro všechny objednávky
nad 1500 Kč a na vybrané produkty

Blesková expedice

Zboží, které máme skladem expedujeme do 24 hodin

Odběrná místa

Pohodlné vyzvednutí v síti odběrných míst po celé ČR

Potřebujete poradit?

Neváhejte se nás na cokoliv zeptat - Kontakty